Nog 3 weken!! - Reisverslag uit Fuerte Amador, Panama van Kevin Roos - WaarBenJij.nu Nog 3 weken!! - Reisverslag uit Fuerte Amador, Panama van Kevin Roos - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!!

Door: Kevin Roos

Blijf op de hoogte en volg Kevin

29 December 2012 | Panama, Fuerte Amador

Hallo allemaal!!

Het is al een flinke tijd geleden dat ik voor het laatst wat van me heb laten horen dus even tijd voor een nieuw verslag. Er is behoorlijk wat gebeurt de laatste tijd.

De laatste keer dat ik een bericht had geplaatst was ik op weg naar Hawaii! Er daar zijn we vorige week van terug gekomen. Het was een mooie trip, maar we hadden behoorlijk slecht weer en veel zee dagen. De 3 havens die we aanlegde in Hawaii waren prachtig en heb zeker genoten ben zelfs naar Pearl harbour geweest in honolulu. Heb jammer genoeg geen tijd gehad om de foto’s te uploaden… Daarna zijn we naar French Polynesia gegaan waaronder Bora Bora en ook Thaiti. Prachtige eilanden, maar meer is er ook jammer genoeg niet echt te doen. Omdat ik druk bezig was met tenderen en onze tenders beetje oud zijn heb ik voornamelijk gewerkt en zijn er niet erg veel foto’s van na Bora Bora. Jammer genoeg hebben we ook door het slechte weer een aantal tender port moeten overslaan. 3 in totaal, waardoor we erg veel zeedagen hebben gemaakt. Niet erg, maar toen we in San Diego aankwamen was ik wel 1 van de eerste de wal op.

Persoonlijk heb ik het nog steeds erg naar me zin. Leer steeds meer en vind het ook allemaal erg interessant. Ik moet wel zeggen ik zit er wel erg doorheen. Na 6 maanden aan boord is het wel tijd om naar huis te gaan!! Gelukkig heb ik nog maar 3 WEKEN!! Ik heb genoeg verhalen te vertellen wanneer ik thuis kom!

Werk gewijs heb ik laatste weken allemaal in de machinekamer doorgebracht voornamelijk met Safety en de engine mechanics. Kan je vertellen dat dat voornamelijk zweten en hard werken was. Gelukkig vind ik technische werken leuk en vond ik het niet zo erg.
Natuurlijk is kerst ook langsgekomen en hebben we lekker 2 kerst diner gehad en ook flink gefeest pfff.. tweede kerstdag was een hele zware dag… voornamelijk zoveel mogelijk werk proberen te ontwijken (hihi). Nu zijn we ook nog is op weg naar de jaarwisseling. Omdat het waarschijnlijk erg moeilijk word mensen te bereiken wil ik hierbij alvast iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen!!

We zijn nu bezig met de laatste week van een 2 weken Christmas Holiday Panama Cruise. De volgende week zijn we voornamelijk bezig met voorbereiding op dry dock en volgende week vrijdag liggen we dan eindelijk 2 weken in dry dock. Word veel foto’s maken en hard werken.

Verder niet veel te vertellen! Dit word me laatste berichtje tot ik thuis ben! Ik zie jullie allemaal over 3 weken!!!!!
Kevin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 1191
Totaal aantal bezoekers 5173

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 18 Januari 2013

Eerste Zeestage

Landen bezocht: