Op naar Hawaii! - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Kevin Roos - WaarBenJij.nu Op naar Hawaii! - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Kevin Roos - WaarBenJij.nu

Op naar Hawaii!

Door: Kevin Roos

Blijf op de hoogte en volg Kevin

19 November 2012 | Mexico, Puerto Vallarta

Hallo mensen aan het vaste land!

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat van me heb later horen dus hierbij een nieuwe bericht. Op het moment van schrijven zijn we net vertrokken uit Huatulco, mexico! Als traditie getrouwe natuurlijk weer gejetskied. Dit was jammer genoeg wel de laatste keer voor nu, want over 4 dagen komen we aan in San Diego en beginnen met toch wel de leukste cruise deze stage de Hawaii cruise!! 4 dagen varen naar Hawaii, overnachting Honolulu, nog 2 Hawaii port en dan naar Bora Bora en Tahiti met allebei een overnachting, equator oversteken noem het maar op ik heb er zeker zin in.

Persoonlijk gaat het nog steeds goed. Ben nog druk bezig op het schip en het is sociaal hier erg gezellig. Ik begin stiekem wel al af te tellen naar huis.De laaste paar weken zijn we ook weer erg goed bevallen. Voornamelijk rond mexico en door het Panama canaal gevaren, maar deze keer op de brug. Wat erg intressant is om mee te maken door de weken heen heb ik op verschillende locaties op het schip gestaan tijdens de Panama transit; Mooring decks, bridge, gangway en pilot break. We hebben ook nog getenderd (met kleine bootjes de wal op omdat het te ondiep is) in Fuerte Amador (panama city) en Cabo San Lucas. In Cabo San Lucas voor de mensen die de foto’s nog niet hebben gezien ik ben gaan zwemmen met Dolfijnen. Erg leuke ervaring ben bijzonder verbaasd hoe slim die beesten zijn.

8 November is ook weer langs gekomen dus ik ben weer een jaartje ouder ( nu alweer 21 pfff) het was een gezellig avondje in de kroeg met de cadetten en andere crew leden. Ik heb het niet groot gevierd heb welk taart gekregen! Yeaaaaah!

Vanaf Maandag (19 November)ben ik weer te vinden in het lagere dekken van de MS Statendam! Ik ga weer terug de machinekamer in! Ik heb nu mijn volledige brug periode afgesloten (2x 1,5 maand) dus ik ben daar niet meer te vinden (behalve als het nodig is) ik ga nu met laatste 8 weken in!

Zoals in vorige bericht werd verteld zullen de laatste 1 week en 6 dagen in dry dock zijn. In de volgende 6 weken word het nog even bikkelen met verslagen en af en toe even de wal op in Hawaii! Ik heb er zeker zin in! Ik hoop snel weer wat van jullie te horen! Tijd vliegt voor ik het weet is het kerst, dry dock en zit ik opeens weer thuis met een 30 kilo zwaar bruin beest op schoot.
Groetjes Kevin

  • 19 November 2012 - 19:59

    Celine:

    Het ziet er naar uit dat je toch nog veel dingen hebt te vertellen als je terug bent :D Nog even en dan hebben we Kevin weer hier!!!

  • 30 December 2012 - 11:23

    Ingrid Kleve:

    Hi Kevin. Nou, nou....je maakt wel wat mee zo op de boot. Die ervaringen nemen ze je niet meer af.
    Ik wens je nog een paar goede dagen op de boot, en een heel goed 2013 toe. Je ouders zullen blij zijn als je er weer bent.
    Misschien zie ik je binnenkort ook wel. Hou het nog even vol en die drie weken zijn zo om.
    Groetjes Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 5166

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 18 Januari 2013

Eerste Zeestage

Landen bezocht: